Een adviesrol

De SNT-organisatie in Nederland telt ongeveer 6.000 mensen, waarvan 5.000 met hun oor aan de telefoon.’Dan reken ik ook de teamleiders tot het directe personeel, want zij luisteren van tijd tot tijd mee naar de gesprekken van de operators. De rest bestaat uit management en staf. De IT-afdeling is bij ons vrij groot.’ De geschiedenis van SNT weerspiegelt de ontwikkeling van de branche. De onderneming begon in het begin van de jaren tachtig als een ‘belfabriek’ die in korte tijd kon zergen voor optimale bereikbaarheid. Grete tv-acties als Een voor Afrika kantoorruimte huren breda betekende dat ad hoc honderden lijnen en honderden_werkplekken werden ingeschakeld. Flexibiliteit bieden – daar is de organisatie op gebouwd. Dat geldt nog steeds. Berucht zijn de terugroepacties, zoals ooit het geval was met de Olvarit-affaire. Een mogelijk schadelijke stof in potjes babyvoeding levert binnen een paar uur een hausse aan telefoonverkeer op. ‘Het merendeel van onze activiteiten is heel goed te plannen’, zegtVermeer.’Door ervaringw eet je dat het op maandag drukker is, daar hebben we roosterinstrumenten voor. Terugroepacties zijn niet te plannen. Maar wij hebben een dergelijke schaalgrootte dat wij op korte termijn extra mensen in kunnen zetten.Tien posten hier erbij, twintig daar.Je belt op: waar is nog capaciteit beschikbaar? Of je last kantoorruimte huren groningen een training af, of een werkoverleg. Op een populatie van vijfduizend man kun je makkelijk schuiven. Bij zo’n actie zijn wij met een paar uur in de lucht. Maar dat kernt niet zo vaak voor.’ lnmiddels is strategic outsourcing het sleutelwoord. Dat betekent dat het structurele telefoonverkeer van en naar de kantoorruimte huren amersfoort opdrachtgever geheel wordt overgenomen. De telefoon wordt niet meer aangenomen in het bedrijf, maar bij het externe callcenter, dat is aangesloten op de informatiesystemen van de opdrachtgever. ‘In het verleden werden we gebeld door de assistent van de marketingmanager. “We hebben morgen een campagne en we hebben bedacht om kantoorruimte huren apeldoorn in de brochure een telefoonnummer op te nemen. Kunnen jullie dat even overnemen?”Tegenwoordig zitten wij bij de Raad van Bestuur te praten over hoe hun customer care kan worden geoptimaliseerd.We krijgen steeds meer een adviesrol.’

Dit bericht is geplaatst in Kantoor huren bedrijfsruimte huren. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *